Dlaczego Ethan jest dupą w nocy, a Babiszon nie ma serca. (blog lajfstajlowy pełnymi ustami < bez podtekstu >)

To trzeba być podłym skurwysynem, żeby po prawie pół roku nienapisania żadnego posta walnąć nic niewnoszący, cztero-elementowy komiks stworzony w paincie metodą kopiuj-wklej. Ale od paru dni mam tak beznadziejny humor że mój wyczerpany od stresu i odreagowywania stresu mózg dostarcza mi same złe pomysły. Wśród nich:

1. Zaadoptować kota.
2. Oglądać przez godzinę maszyny produkujące słodycze albo podpaski.
3. Rozwiązać miliard quizów typu "Czy podobasz się niegrzecznym chłopcom?" (trochę) albo "Czy nadajesz się na księżniczkę?" (ani trochę).
4. Oglądać w kółko trailery Barbie (Jakimś cudem jeszcze nie obejrzałam ani jednej części).
5. Czytać na forach plotkarskich, co konserwatywni ludzie sądzą o seksie analnym z kobietą (to gejowskie).
6. Kupić pastele olejne (nawet nie zamierzam umieć rysować pastelami olejnymi).
4. Zrobić komiks wyjaśniający dlaczego Ethan jest aż taką dupą w nocy (Tamtadadam!).

OTO EFEKTY:












































P.S. Jak trochę ożyję, to zacznę ten wpis, obiecuję. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zwykle nie mam aż tak kolorowych spodni, ale buty mają mają różowe elementy (szaleństwo).
      Poza tym duże podobieństwo.

      Usuń
    2. Już widzę, że to twój koteł. Piekny. Obyście się polubili i nie drapał :D

      Usuń
    3. Też mam taką nadzieję. Kot jest pokojową istotą dlatego raczej nie będzie bić kota.

      Usuń
  2. O matko! Miałam skomentować poprzedni rozdział, ale na śmierć zapomniałam. (Pójdę się z tego wyspowiadać). To jest dopiero patologia...
    Ale przybywam teraz! :)

    A... To się wyjaśniło, że dupa w nocy, bo wzorowane na autorce. :D

    Czekam na nowy rozdział! I życzę weny i dobrego nastroju. (W końcu dłuuuugiii weekend! ;)).

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na twoją reakcję :D. Dokładnie stąd jest dupa w nocy. Nie skomentowałaś czasem poprzedniego? Nie wiem, bo tak dawno nie pisałam, że bałam się tu wchodzić.

      Dziękuję za życzenie dobrego nastroju, przyda mi się <3

      Usuń
    2. Się wydało. :D
      Ale myślę, że każdy autor tak ma. Vincent np. też miał wiele cech ze mnie...
      A propo's Vincenta. Ładnych parę miesięcy temu dodałam tu http://believe-in-something.blog.pl/ epilog/rozdział wybiegający w przyszłość/taką niespodziankę dla czytelników, więc jak się stęskniłaś za Vincentem i resztą ferajny, to zapraszam. <3

      ~Arco Iris

      Usuń
    3. TAK???
      A to idę jak moja kochana dupa w nocy ma się gdzieś przewinąć! Znaczy, Ethan nie jest tak aspołeczny jak ja, na moje standardy to w ogóle nie jest, ale też jest dupą w nocy :).

      Usuń
    4. Liczę na komentarz w twoim stylu i sugestię czy warto czasem wrzucać podobne pierdoły. ;)

      ~Arco Iris

      Usuń
    5. Cholera, a ja nie tego bloga sprawdzałam. :/ I się jeszcze zastanawiałam, o czym ty piszesz, jaki rozdział. Mądra ja.

      Usuń
    6. No, o tamtym blogu pisałam. :) Ty pewnie zajrzałaś na tego nowego? ;) Brawo ty!

      ~Arco Iris

      Usuń
  3. Dobrą nowinę mam! :)
    http://believe-in-something.blog.pl/

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  4. Tadadadadadam! Oświadczam oficjalnie, wszem i wobec, że pojawił się na nowym blogu pierwszy rozdział. :)

    never-tear-us-apart.blog.pl

    Woohoo! Ale jezdem (!!!) podekscytowana! :D :P

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeeeeekaaaam...
    Nie chcę żebyś potem miała znowu do nadrobienia 50 rozdziałów więc poganiam. :D

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  6. eeee ... nie zauwazyłam tego komiksu hahahha
    lepiej dzisiaj niz wcale

    babi bylo trzeba powiedziec ziemniaki < jakos tak >
    i co z tym kotem ?
    babis słodki malaż
    slodki komiks słodka moja babi
    ayami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kota w końcu oddałam rodzicom, bo nie mógł się zaadaptować w mieście.
      Tak, mogłam powiedzieć ziemniaki, głupia ja :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rozdział dziewiąty i udawajmy, że nie było żadnej przerwy, ok? Wpis dla fanów podsycania własnej nienawiści do Jelonka, ale niech ktoś spróbuje go nie lubić to wykastruję :) (wstępnie zredagowany więc mogą być błędy, ale chciałam się posrać ze zniecierpliwienia i wrzuciłam)